Friday, March 21, 2008

my 6006 wiper...

kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmaaakkkk...
lahanat ...anak haram saper curi wiper aku....???
punya larr strategic location aku park keta...aku balik kerja kul 12.06 minit...
-aku on wiper...besi jer wipe cermin keta...,kalau aku dapat....heeeee....selori wiper aku suh dier beli kasi aku...kalao pukul pun tak guna...baik aku minta wiper selori....sure tak abis pakai sampai keta aku habis bayor...
setan gondol mana ntah kebas wiper aku tuh....nasib baik kepala aku sober lagi...kalao tak...aku dah kebas semua wiper keta kat dopan vads tadi....esok aku nak tulis nama arr kat wiper...good idea tak....?dah arr tengah bulan...tokey aku...si admaxs pun tak bayor gaji lagi...
kena buat projek wiper esok nih.....jeng...jeng...jeng...wiper saper seterusnyerrrrrrr???

2 comments:

halida said...

serius ke...kena kat flora ke..
aritu kazen ida dok tingkat 10 pun ilang wiper gak...alih2 tinggal besi jer...

ace said...

flora pe?....kat dopan opis kesayangan yang macam hampeh...dah lerr betul2 dopan lobby...